Friday, October 17, 2014

Day 290

Assalamualaikum, hye oktoberrr.

Lamenya tak bercerita, meluahkan apa yang terjadi, selalu pendamkan apa yang dialami. Sakitnya hanya Allah yang tahu. 

Sebelom berbicara, saya ucapkan Terima kasih untuk segala-galanya wahai sahabat. Selalu ade bila saya memerlukan seseorang untuk meluahkan apa yang terpendam. Apa yang dilalui, telah kita harungi bersama. Suke duka kita penuh dengan kenangan.

Perkenalan kita cukup bermakna. Tidak pernah disangka, kita boleh jadi serapat ini. Walaupon kenal masih separuh jagung kate orang tapi kami banyak meluangkan masa bersama dan kenal hati budi. Kalau diikutkan masih terlalu awal untuk saya labelkan sebagai sahabat sejati sebabnya kenal baru masuk setahun tapi kami bagaikan kenal sejak sekolah. Hehee. Rapatnya tidak terkata. Alahaii, sayangnya saya pada dia tidak terluah, tidak dapat digambarkan. 

Moga-moga kami akan terus rapat. Saya ni perangai tak betol daa, tapi dia nim lagi menceriakan keadaan. Itu buat kami serasi bersama. Ku mohon kekalkan perhubungan kami hingga ke akhir hayat kami. Ampunkan kami jika kami ada salah silap sesama sendiri, buangkan perasaan dengki sesama kami, dan jauhkan dari perkara-perkara yang tidak diingini.





Bersama kami naik, bersama kami jatuh, bersama kami terus berjuang.
Terima kasih nia sudi bersama fa ketika susah dan senang.
Tiada kata ya g dapat fa ungkapkan, 
hanya dengan kasih sayang dapat fa berikan  :))


No comments:

Post a Comment