Sunday, May 31, 2009

SKBT

salam..

hye...
nk cite ckit sal lencana kt seblah 2...hihihi
2 laa lencana sek rendah aku... SEKOLAH KEBANGSAAN BUKIT TUNGGAL.....
mse dlu aku duk bukit tunggal.....
bnyk sgt kngan mse nie, mmg xleh lupa....
aku ade sorg kwan y nme, xingt laa mne penuh die lgpun pnjg sgt....
aku pgl die ngn pglan ummu jeaaa....
die comel sgt....aku rpt ngn die kes die 2 jiran aku...umh die kt depan umh aku jeaa....hihihi
ayh die kwn umie aku, 2 y bt lgi kitorg rapr smpai skrg... die daa kawen laa ade sorg bby boy...
kitorg mmg daa lme xjmpa tp diizin Allah aku jmpa die blik kt dungun...nmpknya hbgan kitorg mmg akn kekl smpai akhir hayt...

mse dlu aku jd pengwas pustaka..sellu duk lam pustaka...sb aku nie suke mmbca...
aku rela hbskan mse aku ngn mbc buku pape jeaa dr bt pkra xbrfaedah....
cikgu mse sek, smuanya sprting..hahaha...

mse drjah 6, cikgu kels y brnme en.johari... die nie garang ckit tp die baik...hihih... kels aku nie mmg dikategikan sbgai kels y pling bising...last2 cikgu johari naik penng kpla duk mlyan karenah bdk2 kels aku nie jd die bt laaa prtkran tmpat duduk... biasanya kita duk sme2 kaum tp cg johari bt ptner... tp still riuh jgk tp xspti dulu laaa...hihihi... n kekal smpai hjung thun cm2....
aku ngn bdk laki y nme rahim.. ummu ngn bdak laki nme firdaus... tp y plik jeaa, kles kitorg jeaa y bt..klas lain xbt pun..hahaha...

mse sek rndah mmg ceria, mcm2 kngan ade...aku bebas jgk...kecik lgi mse 2...hihihi
sejk aku mbesar nie, semuanya daa brubh.. sek 2 pun daa bnyk berubh...
tepi kntin mse dulu, dee bgnan kayu tp daa kne roboh kes nk bt bgnan bru.. sek 2 pun daa besr...
rindu sgt zamn kecik2....=)



No comments:

Post a Comment