Sunday, June 28, 2009

Gumbira...!!!


danish

salam

kemarin aku blik umh tok, lme tol xblik sne..rindu lor...hehehe....
mksdara aku y duk kmman 2 blik jd riuh laa ckit umh tok ake.. mksedara aku y duk cnie pun dee dtg jgk.. klu teh aku aku, mesti riuh laa dibtnya...hahaha.. suara teh aku, ya rabbi bergempa...hahaha.. xyah pkai spekar laaa... teh aku baik sgt....hihihihi...

sppu ade y duk kmmn nie, gerom tol aku.. bru 1 thun lbih cm2 laaa... asyik brkpik ngn mami die jeaaa...org lain lgsug xleh sntuh die 2... adusss... berat...berat....!!!! aal snth jeaaa...wawawawa... 2 y bt aku germ sgt 2... kerenah die tol2 bt semua org geram..nk2 teh aku 2..wase nk kenyek jeaaa die 2...!!!! nme die danish irfah...comey sgt nme 2 tp hhhooorrrr laaa..... berat sugh...!!!! mami die 2 doh laaa hok kecik doh, lgi laaa kor kecik....hohohoho..... ngn ddy dia xlaa brkepit sgt...


cousin aku y form4 y duk dungun pun dee blik jgk... blik pun kes nk ketemu awexnya....hahahaha.... aku sndiri xde pkwe, tp die daa ade... mglhkan aku tol die nie.... nmenya almalludin... smrt lorr...!!! hihihihi.... ptg 2 aku kua jln2 ngn si aml nie.. die y bwk moto... aku tkt laa nk bamk mto skrg.. fobia....kitorg kelling kg... daa lme xklling kg tok aku 2... bkn sllu blik pun... kbtlan dee moto lak... ape lgi, kebas laaa....!!!! hehehe.... pksedara aku pun xde...

sgla y ade dikpla nie, smuanya hilg bt smntra.....


No comments:

Post a Comment