Tuesday, June 9, 2009

my best friends



" persahabatan spt bintag dilangit, sentiasa kekal kt ats sne, tp tak slalunya bersinar... cm2 jgk laa kwan.. xselalu ade disisi tp sentiasa dihati... "

bukn spt y kita jgka, utk mcr kwn sejati bkn spt mencri kain.. bila suke ambik, bila xsuke buangkan.. sblum ketemua tman sejati, mcm2 rgam kita akn jmpa.. ade y cm2, ade y cmnie.. kita jg plu hati2 lam memilih kwan...

aku kira bruntng dpt kwn y baik... xpnh aku jgka jgk aku akn dpt kwn sebaik diorg semua 2... wlpuan aku xleh kgsi semua mslah aku kt diorg.. diorg jga mgerti kondisi aku...hehehe...

Ummu adalah kwan y 1 aku knl... wktu2 aku drjah 6... aku rpt sgt ngn die... sbtulnya aku bru knl die.. die bdk bru lam kls aku.. aku lupa mne die sek sblum nie... aku kwn 1 die.. aku mula knl dia wk2 prhimpunan.. n plg aku xduga die 1 kelas ngn aku... sejak 2 aku mula rpt ngn die.... mne2 pun mesti aku ngn die... n smpai skrg aku msh brkwan ngn die tn pa aku duga.. agk lme jgk aku bnrnya aku lost conct ngn die kes aku tkr sek... tp alhamduliilah, aku dpt jmpa die jgk n smpai bila2 pun die akn jdi kwn aku n Allah mgizikn aku ketemu ngn dia... brsyukur... amin...

Sarah adlah kwn y aku knl bila aku mula jejak kaki ke sek bru... pknlan aku ngn sarah spt ummu jgk.... die baik sgt.. aku smpai skrg, xjmpa die lgi.. aku xrw ape die bt skrg.. aku tol2 lost cnct ngn die... aku brhrp die xlupkan aku... wlpaun aku ngn die xkkl smpai hbs sek tp kitorg msh brhbg wk2 2 tp skrg da xtw mne die.... aku brhrp sgt dpt jmpa die 1 ari 6ti.. brhrp sgt2.... kngan aku ngn die telalu bnyk, sush sng aku ngn die wk2 2.. die bnyk tlg aku.... smga Allah megizinkan aku ketemua ngn die.... amin...

Aisyah adlah kwan aku wktu fom4... sblum nie aku mmg xpnh knl lgsg die sb die kls lain tp bila aku ngn die 1 klas, aku ngn die mula jdi rpt... aduss, mmg penig cikgu kels memikirkan glgat kitorg nie..hehhe... sntiasa hpy.. aku y mult bnyk, die pun sme..hahahaha.. dah mmg sesuai aku ngn die jd kwan.... umi aku senang tgk aku ade kwan cm2 die.. umie aku brknn sgt ngn syah nie.. xtw laa aku knp.. die nie cute sgt... tp aku xkish jnji hati dia baik.. dia slalu ade bila aku plukan die.. Aisyah aslnya org pahang, tp fmly die kurg mpu jdi die dtmptkan di rumh ank ytim darul hilmi.. dkt ngn umh aku.... aku xkish cmne keadaan die.. jnji aku selsa kwn ngn die... die nie nk jdohkan aku ngn abg die..hahaha.. truk tol syah nie.. ade ke nk aku jdi kak ipar die..adus, pelik2 jeaa...hehehe... xdinafikan aku mmg knl abg die 2...hahaha.... pape pun die mmg the best bt aku...
smapi skrg aku ngn die ttp brhbg wlpn aku jrg dpt jmpa die... bila jmpa die, pasti riuh.. fmly die dh spt fmly aku...

Y strsnya nie adlh kwn aku wk2 aku mula jejak kaki di alam kolej... siapa sgka aku bleh rpt ngn dia.. die seorg y loving, generous, rsponsble, n semuanya OK... sllu bntu aku bila aku plukan sgt bntuan wktu 2.... tp y aku pling xsgka die tlh jth hati ngn aku... ape ptt aku bt mse 2..?? hti aku xleh nk terima die... aku akui, ngn lynan die 2 leh bt kita jth hati tp tidk bg aku.. hati aku tlh trikt ngn org lain.. mmg wtu 2 aku single tp aku msh xdpt nk trmi die sbgai tmn hidup aku...
aku selesa ngn die.. sllu ade bila aku plu tp syg aku xleh bls cinta die.. bkn niat aku nk lukan hti die.. die trllu baik utk djdohkan ngn aku y teruk nie... tp aku ttp syg die sbgi kwan aku.. bg aku die seorg y teman y amt memhmi... sbr ngn karenah aku y sgt teruk.. tp akhirnya aku ngn die.......... aku xtw cmne keadaan die.. aku brhrp die sentiasa hpy wlau kt mne die ade.. aku sntiasa doakan kan kbhgaiaan die.. die adalh angrah y trbaik pnh aku ade spnjg aku brda diats bumi nie....

Nor, kwn aku dialam kolej jgk.. aku daa cite psl die nie kan...
jdi aku akn trskan ngn sorg lgi kwn aku... die seorg pndgr y setia bg aku... yea, aku mmg xrpt mse mula2 aku knl ngn die tp xtw cmne aku leh rpt ngn die nie.. tol2 aku xsgka laaa.... hehehe...
aku bgsa sgt dpt kwn cm die nie.. spe sgka die nie seorg y bnyk pglman.. die pnh hndle mjls besr2 spt grand dinner, smbutan hri guru, prkhmahan n anyhing laa.... aku sndiri xpnh sgka die pnh ade pglmn spt 2... bruntg aku..ewah2, tmpg glmor..hahaha... die baik sgt.. die nie baik.... seorg y pndai ambik hati tp syg kish cintanya xkesmpaian laaa sme spt aku jgk.. daa nsb kitorg kot.. mgkin jodh aku ngn die kot..!!! hahaha....
die jgk sllu ade bila aku bntukan die... die seorg y penybar, loving, relax jeaa...;)

nielaa kwn2 aku bt mse skrg.. aku xmgkin dpt lupakan diorg semua nie... diorg adalh kwn y terbaik pnh hdir lam hidup aku.... aku gembira sgt dpt knl ngn diorg semua nie..

sekian saje dri sy utk ari nie... ;)

No comments:

Post a Comment