Thursday, June 11, 2009

Picnik bersme family



pada 10/6/2009 aku brsme2 fmily aku berkelh ditepi pntai... hehehe..
mksedar aku y plan semua nie.. time cuti sek nie laaa leh kmpul rmai2.. semua dee blik kg.. mmg riuh laa umh tok aku time cuti.. tp bila wktu keje, sunyi laaa umh tok aku.. aku brsyukr sbb aku msih ade tok n toki sblh umi aku.. n sblh abh aku daa lme xde.. aku rindu sgt ngn arwah tok n toki aku... trutma ngn arwah tok aku.. aku rpt ngn tok aku mse aku kecik.. rpt sgt.... pe y aku nk, mesti tok aku kasi kt aku.. ewah2...

kitorg g pntai lam tghari... aku pun daa lme xkua.. time 2 laa aku bersuke ria n cousin2 aku semua... pah mkn2 tghri 2, dak2 nie trun main air ontai.. lmenya diorg berdam lam air pntai 2..hehehe.. aku xtrun laa lgpun aku mls nk brndam lgi, tkt pening kepala lgi..hahahaha...
Dak2 nie asyik nk trik aku jeaa... nk suh gak aku trun skli.. aku xnk ar.. lak 2 aku xbwk bju lain...
dak2 nie ph cerah mtk aku trun n last2 dak2 nie pkt trik aku n aku lri... n akhirnya dirg dpt tgkap aku... aduss, xlrt tol aku nk lri ats pasir cm2... hahaha.. diorg trik aku, ckit jeaa lgi aku nk msuk lam air 2... truk tol laa dak2 nie.. nk suh aku bsah gak 2 skli cm diorg seme 2.. hahahaha.. aku teriak laa y aku xnk..!! xnak...!!! hahaha... hppy tol aku wktu 2... daa lme aku xsuke ria ngn cousin2 aku... ;)

Ape y jdi pada ari 2, aku xkan lupa laa.. lbh2 lgi bila dak2 nie trik aku.. hahahaha...
suke tol dak2 nie ngsik aku.. hai...haii.. dee2 jeaa dak2 nie... aku hpy sgt bila skli ngn dak2 nie... aku wasekan diri aku lgsg xde mslah.... dak2 nie pndai hpykan aku bila aku sedih...cewah...hehehe...
Aku brhrp ia akn brulag lgi bila time cuti akn dtg....;)


No comments:

Post a Comment