Tuesday, December 1, 2009

28 NOV 2009

assalamualaikum....

Sometimes in life we run so fast that we don`t notice anyone running with us. We notice only, when we fall and they stop to pick us up.....

Hari Raya AidilAdha thun ini tidak semeriah tahun2 leps...Toki aku menjalni hukum wajib ke5, aku berdoa semoga toki aku selamat disana n selmat smpai....
fmly aku thun nie xde msuk korban ape2...klu ade pun ngn toki aku jeaaa....jd xdpt laa nk merasa dging korban thun nie.....hrpkan org bgi jeaa laaa tp 2 pun xde...hohoho

semuanya terjadi begitu cepat, xde sape y inginkan semua nie jdi....
bgtu jgk ngn aku...aku perlu bnykkan kesabaran utk teruskan kehidupan ini...
aku msih ade keluarga, jdi aku xperlu tkt utk hadapi semua ini....
aku keliru knp "dia" terlalu bencikan aku sedangkan aku xde bt slh ape pun ngn "dia"....
aku redha, mgkin ini nsb aku...aku xpnh jgka ia akn jdi sebruk ini....
"dia" xleh nk slhkan sape2 ape y jdi skrg..semuanya berpunca dr "dia"....
jika "dia" xmulakan semua nie xkan jdi...mgkin ade hikmah disebalik kejadian y jadi....
ape y "dia" bt sllu myakiti hati org...ape slhnya org lain dimata "dia", sedgkan diorg semua darah dging "dia" sendiri.....knp perlu pergaduhan ini terjadi..???

aku ingin kegembiraan datang sperti dhulu....tnpa pergaduhan....
walaupun aku msih blum dpt maafkan "dia", aku cume blh berharap "dia" bisa berubah tp ianya perkara y mustahil bt diri "dia" untuk berubah....
knp "dia" perlu berdendam dgn semua org sedgkan semuanya terjdi puncanya dri "dia"..???
smpai bila perkara ini akn berterusan..??
aku brhrp semua ini akn berakhir bila toki aku slmat sampai......
tp adakah ia akn berubh...??

No comments:

Post a Comment