Thursday, February 18, 2010

sekayu

daa agk lme xupdate blog nie...

tp brnie aku n sefmly aku g sekayu....woww, seronok sgt...
daa lme xsgt xmain air nie..hahaha
lme jgk laa aku berendam lam air 2..hahaha
kitaorg g ari ahd, cuti raya cina...berderu2 org kt sne...biasalaa cuti umum kan....
lam riuh2 rendah 2 kitorg dikjtkan ngn kehadiran ......................... berpusu2 org lari...
mujur laaa 2 hnya anknya y lintas...halus jeaa.... xdan lme n seme kmbali pda sal..hehe
tp kate org malang tidak berbau kan.....

mlmnya kitorg ade mkn2 kt umh sedara....waahhh, mmg syok hbs laaa.. daa lme xkumpul ramai2...sesudh seme 2 aku lyn laa sieman 2...aduhai, pening2...nakal tol laa die sorg nie....
mcm2 glagat ade...mlm 2 sieman nie ajk aku main ape nth..aku lyn jeaaa...tp xleh ikut sgt die nie, prgainya nakal...hahaha tp mmg seronok...
bkn seng utk dpt suasana cmnie, thun depn blum tntu lgi dpt nikmatinya, tol x..?? hehehe


aku pun daa xde stry nk cite ptg2 nie...xde feeling laaa....
aku chaw lue laa...hahaha
see u next time.................


(;

No comments:

Post a Comment