Wednesday, July 6, 2011

header blog

assalamualaikum :)

ini hari saya dpt header blog kartun.. sy suke sgt design tuu.. 
kwn sya yg design kn untk sya. 
xsgka comeyy sgttt.. soo sweetttt taww... 
xsgka ia pndai tol reka. ia lah, diekan designer.. :)) 
nie profil ia cik galaticos !! 
smmgnya sy mmg sedang dilamun cinta degn encik jantung hati. 
ia buatkan diri ini berada didunia yg lain bersama dgn si dia... 
*wahwah, mgade-ngade laa aku nieee, koya jeaa lebh!! 
tp yg betul-btulnya aku mmg sygkan die..




Bismillahirrahmanirrahim...

Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu...

Ya Muhaimin...
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana...
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu...


No comments:

Post a Comment