Sunday, October 16, 2011

sept2011 !!

assalamualaikum 

terlalu bnyk yg berlaku dlm hidupku lam waktu terdkt nie. ape yg mmpu saya bt?? redha?? boleh ker sya trma dgn hati terbuka? sy tak pernh menygka ini semua terjadi. saya kene pasrah dgn kehidupan saya ini. perlu ke sy mengeluarkan air mata? sy tak pernh bersgka buruk pd semua org tp knp perlu bls sedemikian rupa pd saya? ape silap sy pd awak semua? mne silapnyaa?? bt baik pun slah, jika bt jahat cmnee?? mmg org akn pndgn kita dgn sebelah mata jea kann. !! wht should i do??
ini kali pertama sy mdpt pnglman yg sedemikian rupa. trima ksh sbb pnh bgkn pnglmn ini pd sya. dan klu tak dsbbkan ini semua, sy mgkin xkn pernh berjaga-jaga lagi. HAHAHA. 
sy mmg xdpt nk maafkan awak. i'm soo sory wht i say. 
sya sndri xmygka y smuanya hnyelah lakonan smata-mata.
salah ke klu mngku y btol?? knp perlu menipuuu?? jht sgt ker saya nie smpai perlu menipuu?? why?? sy sndri tertnya2, knp???
alahai, nsb kau lahh frh ehh dpt kwn cmtuu. sy mmg rindukan zmn sek dulu2. kwn2 yg dulu. wlaupun xrpt mne tp diorg xsemua cmnie. bila duk bersme2, cmnie laa jdinya..
yang tak pernh terjdi, smunya terjadi.
dlm wktu sy sush siapa yg dtg tlg?? tiada siapa, pndg sebelah mata pun tidk? ini ke dipanggilkan kawan sejati? bkn sya nk pertikaikan tp ini semua kenytaan. saya tak pernh mengukit degn ape yg sy pernh tlg tp boleh x ade sedikt sift belas kasihan? tp boleh ke ade sift tuu jika diri sndri pon ...................... !! 
never, never n never.
nmpak silap org lain jeaa, silp diri sndri tak pernh nk ubh.
sy sudh serik utk mengenali hati budi org sb slgi kita cube ia kan mnykitkan hati kita. baik diamkan diri sb itu yg terbaik. mybe. 
dan mulai skrg, sya kne pkirkn diri sndri dlu bru pkrkn tntg org lain.

Trust is like a paper, once it's crumpled it can't be perfect again.
Running away from your problems is a race you’ll never win.


1 comment:

  1. ape yg da brlaku..saya da suruh awk terus terang... tp awk xpedulikn..ape lgi yg xkene dgn kami.. btau la..jgn hanye sekadar merungut dibelakang kami.. teling me de truth!i want to know!

    ReplyDelete