Tuesday, November 1, 2011

riadah with friends & ketemu good friend!!


Assalamualaikum Dan Selamat Petang.

Terdapat perlbagai kejadian yang terjadi sejak akhir-akhir ini. semuanya cukup indah bagi farah sebabnya tidak mungkin ia akan berulang lagi untuk kali ke dua. tapi farah cukup bersyukur masih lagi bernafas  sampai sekarang. farah tak mudah untuk melupakan kenangan yang telah tercipta dengan cukup sempurna.. hohoho. 
baru-baru nie farah ada ketemu dengan kawan baik farah ketika masih sekolah lagi. farah cukup rapat dengan dia, bergaduh dengan dia, berkongsi masalah pun dengan dia, bab kata orang semua pasti dengan dia. awal bulan 9 tahun lepas tak silap farh, dia mendirikan rumahtangga dengan lelaki yang dijodohkan dengan pilihan ibu ayah bukn pilihan hatinya. tapi smpai sekarang kehidupan diorg bahagia sehingga dkurniakan seorang cahaya mata. nur iffah faqihah. comeyy sgt. farah sndiri amat geramm, wase ingin cubit-cubit jeaaa. HAHAHA... walau bagaimana pun siti nuraishah mazlan akan ttp kawan baik farah smpai akhir hayat. i hope soo!!

aishah dan saya


nur iffah faqihah








sekarang pengalaman yang tak mungkin farah dpt lupakan, jungle traking di hutan lipur chemerong. YA ALLAH saja yang tahu bagaimana keadaan sy masa tuu. letih yang amat. itu laa, orang mendaki, nk mandaki jugak..heee. tapi ia cukup puas hati sebab tenpat yang mat cantik. kita patuu bersyukr boleh bernafas smpai sekarang untuk menikmati keindahan alam yang cukup menakjubkan. Ini adalah kali pertama sy jungle traking sejak msuk kolej..heeee. mse sekolah dulu pernah laa tp itu sudah agak lama tinggal. mahu xsampuk bila sampai ats sane dengan keadaan hujan lebatnya..heeehee. dan masih juga berharap, akan masih berpeluang untuk beriadah camtuu lagi... **klu kene sampuk lgi, spe nk tolong haaaa** HAHAHA. dan lgi sekali frh ucap time kash pada yang tolong frh mendaki smpai ke puncak, terlebh kepda yang rapat dengan farah iaitu fifa, afda, joee, kemall, dan kalu yang nie sudah jauh kedepan.. amat aktif ia pada hari tuuu esahh !!!













cukup smpai setakat ini saja entry sy untk kali nie. nti jika pnjang xde spe lak nk baca..heeee. ok. see next entry.hiii

take care  >.<

No comments:

Post a Comment