Monday, January 2, 2012

pasti akan merindui tiap detik


Assalamualaikum

Berlalu sudah 2011, kita mulakan tahun baru 2012 dengan Bismillah =))
terlalu banyak lakaran indah yang tercipta pada lukisan untuk tahun 2011, bermula dengan persahabatan yang terjalin dan diakhiri dengan perpisahan yang mungkin tidak mungkin akan menjadi realiti lagi. . ape laa yang berbelit ayat ni.huhu........

Tidak dapat diakui lagi semuanya telah tinggal kenangan. kita kene maju ke hadapan dan majukan diri sendiri untuk diri sendiri jugak kannnn... 

Hari ni tiada apa nk buat soo make a puding tauhu... =). nk share laa dengan korang sebab mudah ajeee.
bahan-bahan 
1tin susu cair lemak manis
1tin susu pekat lemak manis
separuh agar-agar
7 cawan air
1tin laici

cara-cara
masukkan semua bahan2 ke dalam periuk kecuali laici.
letakkan atas dapur dan kacau smpai agar2 hancur.
bila sudah masak, masukkan dalam bekas dan biarkan ia sejuk dengan sendiri.
dan letak laici dan airnya sekali kat atas puding yang telah siap. dan masukkan dalam peti ais. =)

lebh krg cmnie laaa sb yg kt umh belum siapp....heheeee


Sebenarnya aku rindukan fifa dan esahh. terlalu bnyk kenangan yang kali lalui bertiga. tak kan mudah untk aku lupakan.. gelagat diorg bt aku betul2 gembira dan selalu nk gelakk. dan aku berharap sangt hubungan kami akn terus kekal sampai laa kami semua kawennn..hahaha... mcm2 yang kami lakukan bersama, shopping, mendaki pun pernah taww, berkelah, ape lagi yeaa, haaa yang tak mungkin akan lupe kitorg pergi tgok bolaaa!!! itulah kenangan yang cukup indahh dalm hidup kami bertigaa.. =))

gambar nie ketika kami pergi jungle traking =)





Kenangan yang telah kami lakarkan pada lukisan akan bersemadi dalam hati kami buat selamanya...... dan aku sayangkan kamu nurul afifah dan nurul aishah !!

Dan aku perlukan tanamkan azam untuk diri aku sendiri agar aku tidak terpesong dari apa yang telah aku tentukan untuk diri aku sendiri.. perlu juga toleh kiri dan kanan tapi pastikan ia tak salah pilih.....

Aku berharap sinar baru akan menjelma untuk teruskan kehidupan yang lebih bermakna. kehidupan berubah tiap detik, kadang kala hidup ini ada nikmat suka dan duka.
Nobody has the power to make things perfect. But everyone is given countless chances to make things right. I WANT TO BE HAPPY !!!

OUT with the old, IN with the new.
take care people =)
selamat tahun baru buat semua.






No comments:

Post a Comment