Wednesday, February 15, 2012

Contest Awesome Photo by Cik Kira


Assalamualaikum

Contest lagii..wall blog saya nie penuh dengan contest jeaa kannn..kan...ape lagi yang termampu untuk mengisi masa yang terlebih masa..eheheheee..xpe, hanya mencuba nasib yang entah masih cerah ke tidak..muahaha.. Ambik kau semua contest yang ada saya masuk tawww~~

Masih cukup waktu lagi kann untuk joinn contest dari cik kira yang ciutciut tuuuu, alaaaaaaa meh tengok klu tak caye cmne rupee cik kira kita nieeee...heheeee :)

Tak susah pun nak join semua contestcontest yang ada dalam dunia blog nie, ikut jeaa ape yang diorang mintak, very simpleee...korang jugak meh lah join sekali contest cik kira nie yeaaa, bukan hanya dari cik kira tapi dari semua bloggerblogger yang merasmikan contest diorang.. ape macam, betol ke tidak ayat saya tuhhh?? eheheee

Dengan itu saya merasmikan saya telah mengikuti contest cik kira :) *gedikkkan, nak juga ayat cmtuuu*



Tag : Finn | Farah | Jue



Apa yang dapat disimpulkan Tuah Ayam nampak dikaki, Tuah Manusia .............. ;)


“ Barang siapa bertawakal kepada Allah, 
nescaya Allah mencukupkan (keperluannya).” 
(At-Thalaq: 3)


SweetDreams  ♥


No comments:

Post a Comment