Friday, February 17, 2012

Jsk Batch 3 & 4


Assalamualaikum

Sudah seminggu aku meninggalkan TESDEC, ia banyak memberi effect yang cukup mendalam sejak mula belajar kat sana. suke duke cukup laaaaa... ape yang dapat disimpulkan ia memberi cabaran yang cukup hebattt dalam meneruskan sesi pembelajaran kat sane..heheee... aku taknak lah memburukkn sapesape jeaa yang aku knl, bialah ia disimpan dalam hati aku sorang... Ia memakan masa selama 2tahun untuk habiskan kursus yang aku ambik iaitu Juruteknik Sistem Komputer.. adakah aku seorang juruteknik yang hebattt?? eeehhh, tetiba lakk perasan hebat padahal satu habuk ponn tak daaaa.... huuuwaaaaa :| 

Tapi dulu aku langsung xberani nk bukak unit sistem tapi sekarang cukup berani lah... OK, aku nak kongsi kt korang semua tpi seblom tuu aku nk tanya lahh, yang kotak besar skli dengan komputer tuu ape nama?? alaaa, bila kta nk switch on tuuu?? cpu ker unit sistem? siapa cakap unit sistem?? *sila agkat tangan* hanya 2orang jeaa yang angkt..ishh..ishh..ishhh, dan siapa cakap itu cpu?? *sila angkat tangan* haaaa, dengan megahnya sahsah aku angkt tangann..heheeee... nak thu ape lec cakap, itu bukan cpu namanya tapi unit sistemmm.. Cpu adalah cip yang kat dalam unit sistem tuuuu.. ramai yang xtahu termasuklah aku sndri..huuwaaaa.... xmalu lah sebb ramai yang xthu...muuaahahahaa.. mnelah aku thukann, sahsah selalu dngr cpucpu, rupenya salahhhhh..wweeekkkk... skrg bila org tnye, xperlu teragak2 lagi nk jawab....hihiiiihii.. Semua yang terjadi ade sebab dan mungkin ada hikmah disebalik kejadian itu berlaku :)

Aku xnak lah membebel yang bukanbukan lagiponn bukan korang nak baca sangattt kan.... berbalik pada yang asal...waaahhhhhh.. budak classs sya OK, suke membantu antara satu sama lain tapi bila kita buat baik jangan plakk kita tikam ia dari belakanggg...xpatuttlah bt cmtuuu.. janganlah aniaya kawan sendiri.. Dan lec aku pon bolehhh laaaaaaa.. taknak komen sebab aku taknakkk cite pon....huhuuu.. semua bdak class aku mempunyai personaliti yang berbeza, sahsahlah kann, mne dee sama kann..kannn...KAHAKAHKAH

Hanya ini yang tinggal sebagai kenangan untuk aku bila rindu :)














Dan aku juga berharap, silatulrahim yang terjalin xkan putuss sampai bilabila.. hopee so :) Yang buruk datang dari diri kita sendiri dan yang baik datang Darinya ;)

Takdir memang sudah di atur.. Tapi tetaplah berusaha untuk melakukn sesuatu yang baik selama Tuhan masih memberikan waktu....... ♥♥


No comments:

Post a Comment