Monday, February 27, 2012

perbedaan ;)


Assalamualaikum

Dulu dan sekarang banyak perbezaan, tak selalunya kurussss dan tak selalunyee gemokk..huhuuu.. tapi saya bnyk perubahan? adakah saya bahagia? sedih? saya sndiri confiusss.. tp yang pasti saya mahu kembali pada yang dulu..huuuwaaawaa.. :|

Mybe Ok kott dengan berat badan yang sekarang, xdelah gemok sangat ponn tp saya rindu yang dulu..huhu.. lgpun skrang saya hanya duk kt umh jadi saya kurang makann soo mgkin nanti berat badan saya akan turun, manalah tahukan..... tapi cukup berbeza bila duk kat tesdec, selalu jeaa lapara, entahlah kenapaaaa...hihiiiii ;)


DULU




SEKARANG


Terlalu banyak perbezaaan kan tp saya puas hatiii, sebab saya masih bernafas dimuka bumi ini sampai sekarang, syukur alhamdulilllah :) dan masih juga berharap agar berat badan saya sampai setakat ini saja, tkttt nti xmuat  lak semua pakaian saya..huhu ;)

Lagipun sekarang peredaran masa banyk merubah segalanya dan dunia makin maju dengan teknologi yang cukup pesat ats muka bumi ini, jangan lah menjadi katak dibawah tempurung yang langsung tidak mengambil peduli hal sekeliling..

Dalam kita menempuh kehidupan hari ini dan hari-hari mendatang, kita tak kan lepas dari di uji..ada sahaja onak dan duri yang akan kita tempuhi...hidup ini tak indah andainya kemanisan sahaja yang mewarnainya...sebab, mungkin ada yang jadi lupa diri, lupa daratan, meninggi diri & berbangga dengan apa yang ada..tapi, kemanisan yang berselang seli dengan kepahitan akan mengajar kita erti syukur....dan belajar erti menghargai..




till thenn, have a nice day
" Jangan menbuang waktu dengan menanti.  
Sesungguhnya menanti itu biasanya diiringi dengan kemalasan. "



No comments:

Post a Comment