Thursday, April 12, 2012

tidak bisa!


Assalamualaikum 

Ntahlah, semuanya jadi xkena dalam hidup saya niee, MARAH, MARAH, dan MARAH lagi, hanya ituu yang saya tahu buat harihari.. cube tenangkan hati yang bercelaru tapi masih xberdaya, mana silapnya sekarang nie.. tiada niat utk bangkitkan KEMARAHAN tuhh, tapi saya masih belom boleh mengawall hangin semput saya tuhhh!

Cukuplahhh, saya cemburu bila semuanya sudah berkerjaya, dan saya bila lagi, tssk!!
Cube utk lebih bersikap rasional tapi xmampulahh, selalu buat hal dari *diri sendiri*, ape nk jadi dengan diri saya nie! sellu fikir yang bukanbukan dan sekarang sudah datang migraine!! 

" Tuhan kadang-kadang jauhkan seseorang itu daripada hidup kita atas sebab untuk melindungi kita, So, berhenti mengejar. "



No comments:

Post a Comment