Friday, May 4, 2012

forgive me pleazzz !


Assalamualaikum :)

Bila bangun pagi, dalam hati berkata, saya tidak pernah berniat untuk menyakiti hati awak sebenarnya, lukakan hati awak atau sebalas dengan maksudnya tuuu, tapi tak athu apa sebab ia membutakan ego saya makin meningkat, ehh makin lama makin ingin xnak dengar cakap sesiapa pun termasuk awak!

Life saya tidak sempurna seperti awak, dengan ada kerja, dan semualah. tapi saya? masih terkapai-kapai ingin mencari hala tuju yang saya belum pasti. apa agakagaknya yang akan jadi akan datang. haaiish. saya cuba untuk tidak menyakiti hati awak tapi saya asyik nak cari masalah dengan awak kan.

Untuk awak, saya mohon ampun sekali lagi, tiada niat untuk saya cabar awak tapi ia terkeluar dari mulut murai saya nie mungkin disebabkan saya period kott.huuuuuuu. OK, I'm Sooooo Sooorrrrrryyyyyy!



Awak tiada copy paste dalam dunia ini,
Awak lah shadow saya, ehh?

p/s :   jika awak ada baca blog saya nie, saya mohon ampun nehhh.  pleazz forgive me :'(





No comments:

Post a Comment