Tuesday, May 8, 2012

Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan



Assalamualaikum :)

Tempoh hari, saya ada pergi kenduri kawen kawan waktu sekolah duludulu, semuanya sudah berumahtangga, saya bila lagi, eehh #tetiba. saya masih belum sampai seru untuk mempunyai teman hidup, ia bermaksud suami yeaa awakawak..heheeee.

Taknak fikir lagilah, belom masanya lagi laaaaa, nanti smpai seru saya kasitaww, OK? Bila ada teman disisi  xdelah kita sunyi, betul tapi saya masih belom terfikir sejauh itu laa, biarlah diorang kann..kann.. janji ada yang sayang saya untuk selamanya #perasan tetiba.



Dan juga pada itu juga saya telah menjejak kaki ke rumah mak sedara kat dungun, agak lama saya tidak kesana, lagipun masingmasing sibukk, dan untuk kali tuu abah saya tiada kerna ada kursus. adik pon asyik tanya bila nak pergi sane..heeheeee


Inilah separuh dari keluarga saya, teramat bersyukur dengan kehidupan sekarang, dan saya xperlukan apaapa sekarang kecuali kerja, oopppsss..heheee. masih juga inginkan yang memahami saya dan terima saya seadanya, ini sudah lari topik nieeeee..huuuuu



Adakah saya berpeluang menjadi model, ahah. dan disebaliknya jelingan mie yang mendalam dibelakang, adakah itu tanda setuju? haaaiishhh. *sila abaikan gambar diatas*. Saya tiada idea untuk mengolah cerita untuk this time benarnya..hihiiii


" Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. "
have a nice dream^^ 

No comments:

Post a Comment