Tuesday, May 29, 2012

Mulakan harihari anda dengan ucapkan Alhamdulillah

Assalamualaikum :)

Agak lama saya menyepi, berhabuk ke tidak? ahah. nak kata sibokk xdelah sangat tapi xde menyempat untuk menaip, asyik ada aje keja nak buatt. last saturday, saya pergi jogging dengan my sister, lepas solat subuh kitaorang turun, pergi stadium, ade tasik kt sekitar ctu. teringin lama daa nk pegi tapi belom kesempatan. haaaa, first time jejak kt tasik. bersih beb tasik tuhh. xcaye korang tengok. 



tak ramai yang datang ri sbtuu sebb tuu saya xpergi ri jumaat, pasti ramai orang, yang lebihlebih budakbudak berdating, remaja berdating..hikhikhikk. ri sbtuu neneknenek, atukatuk, makmak, ayahayah yang adee, remaja kita boleh bilang ramai mane.. heheheeee.. dalam jam 9 kitaorg balik laaa, matahri pon daa mula naek kann, sebb tuu ade gmbr bayangbayang yangg saya snap :P



saya sempatlah buat 2 3 round keliling tasik tuh, lelah yang amat tapi puas hati. sesi untuk kuruskan badan bermula dan untuk kasi badan lebih sihat dan xde nampak lemah sangat kann. kasi bertenaga ckittt..hikhik. nantinanti saya akan pergi lagi. ini baru permulaaan. untuk hilangkan sifat malas, badan kenalah sihat *ehh tetiba pulak* HAHAHAHAHAHA~


#Be thankful for who u are. There might be someone out there who wishes to be u.




No comments:

Post a Comment