Friday, September 21, 2012

Moon Couture Skirt GiveAway

Assalamualaikum =)

biasalah berhujung minggu, time tuh laa saya kan berjalan2 menerjah blogger2 yang adaa kt malaysia niee !! of couse laa sebelom jejalan mesti nak view duluu paparan kat dashboard, last2 saya ternampakkk satu iklan, woowww, nak bagi FREE lagi. heeeeee

kali ni saya nak share dengan korang satu online shop yang best. Online shop yang mempunyai keunikan tersendiri.




apa bestnya butik MoonCoutures ni?? Yang unik mengenai mereka ialah mereka menawarkan baju-baju, tudung-tudung dan yang latest Flare Lycra Maxi Skirt dengan pilihan warna yang pelbagai dan warna-warna yang ceria! Warna pakaian memainkan peranan penting untuk menaikkan mood si pemakai, menaikkan seri dan membuat si pemakai tampak lebih menyerlah. Di butik MoonCoutures mereka menawarkan pilihan  warna yang ceria dan menyerlah! dan yang paling utama skirt maxi ni ada jahitan special tersendiri, berbeza dengan jahitan skirt yang lain oleh ownernya sendiri. =D




kini Sempena New Updates ini juga, owner " K.Noor " nak bagi FREE MOON COUTURE SKIRT kepada 3-5 Pemenang bertuah. bagaimana untuk join, sila lah melawat page diorang nehh !!

dan dan dan dan dan THE BEST OF THE BEST akan menerima WANG TUNAI RM100. woowww *mata kelipkelip*, siapa yang tak nak join semestinya rugi laaaa =D, jom laa kita pakat join reramai !

jangan lupa pergi ke website MoonCoutures untuk cuci mata dan tak lupa like fanpage MoonCoutures di facebook untuk berita terkini mengenai dorang! harus serbu cepatcepat !!


thanx for reading. xoxo

p/s : saya sudah, awak awak awak bila lagi? *harapharap saya salah seoarang yang bertuah. heeee*

TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 30 SEPT 
TARIKH PENGUMUMAN PEMENANG : 6 OCT


2 comments:

  1. Salam kenal. Follow u. Saya nak menjemput anda untuk join GA blog saya – Cabaran 200 LIKE.

    http://mama-iloveu.blogspot.com/2012/09/segmen-cabaran-200-likes.html

    Hadiah bernilai tidak kurang RM60 disediakan untuk 2 pemenang bertuah.
    Jemput join :-)

    ReplyDelete