Wednesday, September 12, 2012

my old school *SMKIF*

Assalamualaikum :)

aci tak kalau tak nak buat pendahuluan ke, mukaddimah ke? kira lepas bagi salam, terus cerita isi penting. aci la kan. orait.

lagipon tak nak cite panjang lebar ponn, hanya nak kongsi rasa rindu, hadoowwww. rindu ke? tuuu diaa sekolah aku duludulu kala, 8 tahun bebb tak jejak sekolah nie!! nak pi buat hape bukan ada kekasih ke hapee kat saneee. weeeeeee



sudah banyak perubahan, berwarna warni cam pelangi daa aku tengokk kat sekolah tuhh, time aku dulu mane hadee seme tuhhh, cikgucikgu tak fikir duludulu tapi sekarang hambik kauuu, jelessss uuoollsss !!

banyak kisah aku kat sekolah nie, suke duka cukup lengkap dan terima kasih pada semua yang sudi berkawan dengan wanita yang makin gebuuu dan comeyyy oopssss *terpuji diri sendiri pulakkk* :P pape ponnn manamana yang rapat dengan aku, semuanya akan tersemai kat hatiku ini jika masih bernafas diatas muka bumi yang cukup indah iniiiii, ceeeeee. aminn :D




siap dengan katakata semangat dari para guruguru dan pengetua lagiii ditambah dengan hasil nurkilan cikgu matredza, ooohhhmaaaiiiii oohhseemm, fantastik lol :D



untuk akhiri kata untuk para guruguru yang diingati teacher aziaton, hok betolnyaa aku sudah lupa nama cikgucikgu yang mnegajar aku, lame daa tak jumpa kottt. muahahaaa !! dan juga katakata warga SMKIF :)


oohhhhhhhnoooooooo, budak koya belana sudahh muncull, masih sempat berposinggg, nasib baik tak de orang kalu x, malu kotttt *dushhhdushhh*



seeee *sila abaikan* :P

sila tepuk tangan*yeaaayyyy* dah dah dah tepuk tangan habis kisahhh. muahahaaa ;o
kita jumpa lagi untuk kisah  beraya bersama wargawarga tesdec :>

thanx for reading. xoxoxo


No comments:

Post a Comment