Monday, January 14, 2013

new story 2013 *winkwink*

Assalamualaikum, hye :)

setelah sekian lama ai menyepi, akhirnyeeee muncul jua di dunia alam mayaku ini. fuuhh fuuhhhh *tiuptiup ckit, berhabuk dah mcm gunung kinaballu* al maklum lah sebulan lebih or dua bulan lebih jugak kann. abaikan lah. 

aiihhhh, mengeluh saje kejean saya, siapa kita nak menentukan nasib kita di muka bumi Allah S.W.T nie, yang pasti kita sudah cuba sehabis mungkin untuk masa depan kita. comeeee comeee farah, hdup mesti diteruskan walau seperit mana hidup pun kita perlu redah, yang pasti kita masih ada keluarga kan. :)

let's go, yang lepas biarkan lepas, perlu maju ke hadapan. untuk tahun baru ini saya perlu lebihkan usaha dan dan saya dapat jumpa kawan waaktu form 2 lagi dan still kekal sampai sekarang, x di akui kami pernah berpisah dulu tapi ia mash nak kekalkan kami bersama lagi, dapat kami berkumpul lagi untuk sekian lama tak jumpa.

dari kiri tyra, saadah, ain, dan saya :)

siapa sangka, perhubungan kami boleh kekal selama 7tahun, xde lah lama sangt berbanding sesetengah tu smpai 20tahun or lebihkan, tapi ia sudah memandai bagi kami ber4. dah bermacm cabaran, dugaan yg kami tempuh taw, siap dgn ponteng sekolah pon adee, sangt sangt merindui zaman sekolah kitaorg tp perangai kami still mcm bdk2 lagi. umur bukan penentu untuk kita tamatkan gelak ketawa kita dan perlu untuk be serious, ooohh noo oohh noo tapi kami masih mengekalkan adat sopan santun kami. 



oohh yeaaa, yg bernama ain tuh dah berkawin, dan tyra pon tak lama lagi akan disatukan jugak, cuma tinggal saya dan saadah jea yg belum tentukan lagi, belum sampai masanya lagi. klu dah jodoh xkemana kan, yg penting sabarrr. yang sudah di ijabkabulkan jaga lah ia sehabis baik.

amboi bukan maen panjang lagi enrty saya untuk kali nie, heheeeee. cukup lah nie, nanti nanti saya akan cuba untuk update lagi, bnyk lagi story yg belum cerita. hikhikk *in 2013* aje lahhhh :D. yang hidup pasti kembali padaNya, kita hanya sementara di muka bumi ini dan teman yg bersama kita pun hanya pinjaman untuk kita agar ia berada di sisi kita bila kita memerlukan.



" Tidak semestinya orang yang pertama kali kita menaruh rasa adalah cinta pertama, cinta setulus jiwa, mungkin juga cinta seterusnya adalah cinta yang paling bermakna dan membawa makna kepada pengakhiran bahagia. kita tidak pernah tahu bukan? "
xoxo  ♥
You'll alwayz be part of my favorite story.

No comments:

Post a Comment