Monday, June 1, 2009

kenali kawanku.....

Pengalaman msuk poli nie bnyk mgjar aku tntg khidupan sush senang... aku ptt brsykur ngn ape y aku ade skrg... aku nk cite sal dak2 kls aku....

yazid : baik, teruk sgt pergai, suke tlg mber lam ksushan, pokai skmo, persaan hnsome, xlekok ilmu, suke lwn lec, klu xde die xmeriah SIT "C".......

nadiah : gelabah, bila przen cnfirm dpt respct dr lec, xlekok ilmu tp die milih org utk bg ilmu y die ade 2...hihihih..... garang, yzid suke ngsik die....

huda : kwn baik ndiah..baik, comel, snyp jeaa lam kls, xtw nk cite ape sb xrpt nee ngn die tp die OK laaa....

eja : aku daa cite sal die sblum nie, cmne die kan... :)

lala : die nie lbh krg jeaa ngn si yzid 2.... baik sgt.... ckp bnyk laa lala nie... riuh klu dee lam kls.. ngn semua org die mesra... daa mmg prgai die cm2 dr dulu... mcm2 krnah die nie... klu die badmood baik jgn tgur sb die xkn lyan punya.. bt deek jeaa laaa.....

syukri : die nie dak KE tp kes rbun, tpksa laa pindah IT... mula2 die bljr IT nie mmg blur cm aku jgk mula2 dlu... tp dsbbkan ade kwan y "sgt baik" ajr die... die pun OK jeaa ngn aku...

asmira : aku xrpt ngn die, die OK jeaa...

liza : kwn kpd asmra nie.. die nie ckp bnyk.. sllu mtk tlg aku lam stdy klu ye xtw sb ye xrpt nee ngn org lain kcli asmira, ana n dak2 umh sewa die... dak2 umh sewa die bkn duk lam kls aku pun....

mala : pendiam, kwn baik kpd kak ct... aff mint kt die..haha... die OK jeaa....

syfiq : blur laa si sapiq nie... sme cm yzid jgk.... mls laa nk cite sal sapiq nie tp smyg xpnh tgl wlpun die nie "blur".... sllu gduh ngn yazid.... ade jeaa topik y leh dibahas oleh diorg nie....

bad : pemimpin lam kls aku tp die nie "blur" jgk cam si sapiq 2.... elok laa die diorg br2 2....

syahmi : aku xtw mne sal mie nie, die nie mlut laju jgk..eerrmm... tp klu ayt hok kua dr mlut die, sebutir kne kt kt org 2, pedas2..!! hahahaha

wan : die klu bab brpkaian, confirm kne jeaa ngn dia.... aku xrpt nee ngn die tp die OK...

nor : aku daa cite sal nor nie... :)

ira : lec aku gelar die nie "stone"... sb pape jea y lex ckp die bt dek jeaa... sory ira.... die nie kne ejek aje ngn yazid nie... tp die xpnh ambik kish pun ape y awk2 nie kte ke die.... sllu ade bwk mslah die 2 lam kls... pening2..!!!

alyani : kwn ngn huda n ndiah... alyni baik sgt ngn aku, aku pun slesa ngn die.. xtw knp...??

tina : kwn baik ngn lala.. sllu ngn lala, xkira laa mse ane pun.... die ngn lala ade mslah tp dak2 nie xtw sb diorg ttp sme2 n xnmpk cm gaduh pun.... tina pun pnh lauh prsaan die kt aku sal lala... aku leh ckp, semua org xsme prgai...

sodikin : pkwe kepda tina...hehehe... tp 2 mse stdy tp skrg daa bckup pun... xtw laa sal ape... ade aku kisah...hahahaha... dak2 nie pgl die "digok" aku pun xtw sal ape org pgl die cm2.... baik sgt ngn aku smpai skrg....

salimah : dak2 nie sllu pgl die "sally"...hehehe... aku ngn die baik sgt... die kwn rpt ngn alyani.. sb 2 aku selesa.....

mariana : OK jea...

ana : kwn kpda liza n asmira.... die pun sme cm liza n asmira gak...

kak ct : alhai k.ct...hihihi... klu xde si bad 2, k.ct laa y ambik alih tmpt bad tp biasanya k.ct jeaa y bt...hahaha.. k.ct baik sgt ngn aku.... die seorg pndgr y setia... bnyk bt aku trsenyum.. aku mula rpt ngn die mse krsus 3P.... kecik sgt orgnya...sllu pkai ksut tmit tgi, daa die 2 rendah... nk selevel ngn dak2 nie...hahahaha....kak ct...kak ct....

rijal : die klu ckp ngn dak2 puan, lembut sgt....hehehe.. ckp mnje2.. xkira laa ngn sape pun.... lam kls die ngn lala sllu mnje2...ewah2.... tp dak2 kls bt dek jeaaa... daa tw prgai msing2...

afif : haaa, die nie mint kt mala...hahahaahah.. sllu bt date ngn mala.... jgn mrh yeaa cik aff, 6ti cpt tua..... die xlekok ngn ilmu y dia ade... senyp jeaa tp riuh ngn awk2 yea 2...kwn si symie.... die jgk seorg pndegar y setia... dee jeaa nsht die.. klu knl die tol2, die nie seorg y suke mgusik...

sidek : kwn pda aff n symie... diorg nie sllu b3 klu g mne2... sykri pun dee myibuk jgk... kiotg stdy sme2.. enjoy pun sme2... kurg brgaul ngn awk2 si yzid 2... snyp jeaa lam kls... yazid gelr dak2 nie "milo"... plek2 jeaa si yzid 2.... die baik sgt....aku xkn lupa jasa die...thnx dek..!!

ayu : die OK jeaa

amirul : adus die nie.. sllu xtrkwl..ovr acting tol mirul nie... sllu gduh ngn yazid, sapiq... xleh remu.. klu jmpa jea, mula laaa selsih fhm 2.. lam sari 2 adee jaa pkra y xkne... riuh skmo klas SIT "C" nie.....

kwan2 aku semunya baik2... aku trhibur sgt dpt ngn ngn diorg semua nie...mcm2 pergai hok plek2 diorg semua nie ade.....nie laaa tntg dak2 kels aku.. aku hpy ngn diorg semua nie..... ade suke, ade duka lam 1 pershbtan terjalin... lumrah kehidupan mmg cmnie.. nobody percft...
SIT "C" mmg best.... sntiasa riuh.. happining alwyz.. mcm2 ragam ade... aku xkan lupa semua 2.... hpe u all me to... bye2....

wasalam....

No comments:

Post a Comment