Friday, October 23, 2009

Mintak Maaf !!!

Semua ni terjadi pada 21/10/2009....

Knp bgtu berat dugaan y aku hdpi...
Aku dianugrh seorg paksedara y KURANG AJAR..!!!
Selma nie, aku begitu hrmatnya n skrg aku xkn hrmtnya lgi....
sllu myshkan org..!!! slma nie aku pendam jeaa perasaan ape y DIE bt kt aku...aku xpnh kish pun tp this time, DIE btul2 melampau..!!!

DIE pnh jual phne y along aku bg kt aku....dlu boleh laa die tipu aku mcm2...tp skrg, SORY laaa!!!
mmg dlu aku tolol laa sb pcy ckp die.....slg 2 mgu pah 2 DIE ckp phne 2 rosak..berkecai hati aku mse 2.....mse 2 aku bru form5, mikir pun xmntg lgi, senang laa DIE perbodhkan aku...ktenya nak gnti ngn phne bru....smpai skrg xde..!!!!
Duit y DIE pnjam, xsoh kira laa bnyk mne.....dlu xpe, aku hlal kan...now SORY laaa!!!! aku xhlal smpai mati diut y DIE pinjam....!!!!

Ape y jdi brnie, DIE nk tmpar aku, klu btul laa DIE tmpar aku skli, smpai mati aku xkn aggap DIE darah dging aku or poksu aku n aku hnya ade sorg pksu jeaaa iatu ABDUL HALIM....!!!
DIE boleh fitnah aku mcm2 tp ia ade bukti ker..??? lgsung xde..!!!
Ape y DIE bt, semua aku thu n siap ade bukti lgi...!!! Aku xkn lupa ayt nie "KERANA MULUT BADAN BINASA".... Ia suh aku pgang kte2 DIE nie, aku akn pegang!!! tgk spe y kene nti..!!!

Hati DIE nk org jga, hati org pnh ker DIE jga..!!!
Aku bkn jns y suke ngdu ker org, tp klu DIE bt hal, aku xkn teragk2 utk bgth semua org....!!!
wlpun DIE pkdara aku..!!!
Aku bkn nk aibkan DIE, nie hnya skdr luahan aku...aku da xthn lgi....!!!
slme nie DIE xde duit spe y kasi bkn aku...!! tp kli nie xde lgi sft kshan aku pda DIE..!!!
Aku xkn sesekli terpdya pd DIE lgi..!!!

Bnyk mne DIE nyakye ke org, xsoh cite laa....aku xpnh sgka y aku ade pkdara cm DIE...
Slh sorg bdk puan y kne nyakye di DIE..aku knl n rpt jgk laaa..sedih aku tgk keadaan dak puan 2..dak puan 2 syg gila ke DIE tp DIE hny permainkan ati dak puan 2....ati dak puan 2 mmg luhur, baik.....tp bila ia th semua nie, ye aggp ye nie trlalu tolol bab trllu prcya DIE..!!! klu dak puan nie bgth fmly ye ape Y DIE bt, xlme laa hidup DIE 2..!!!

Klu umr DIE xpnjg, aku bukn berdoa tp nie mmg realiti....xaman DIE lam kubur 2....
Hutang keliling pingggang, bab2 nipu xsoh ckp ahh...cousin aku semua jdi mgsa die.....!!! tp ngn along aku DIE xbrni nk paw, aku pun xthu..!! lgpun along aku bkn kish pun sal DIE 2....
DIE ade mmg nysahkan tok aku...!! doh laa tok aku xwpe nk siht...!!! sampai ati DIE bt cm2...

Aku xkn pcya katenya nya lgi, xkn xkn sesekali MAAFKAN DIE...!!!
wlpun DIE melutut sklipun....ktenya aku ank sedara setan....!!! boleh ker trm pksedara cm2...??? lebhkan org lua dr drh dging sendri...!!! DIE nk kita hormt DIE tp DIE hrmat ker kita...??? sekli aku bnci, slmenya aku akn bnci...!!!!

DIE nie daa bnyk kli dpt ujian dr ALLAH S.W.T tp xpnh serik2....axcedent, lengan tercbut dri bhu, n mcm2 lgi laaa.....tp msh xspti dlu..!!!

Berdosa ker aku klu nk DIE berubh...!!!

No comments:

Post a Comment