Saturday, October 24, 2009

24 OCT 09

Today is my bfday...(:
Pada tarikh 24 oct 1988 aku dilhirkan, n skrg 24 oct 2009 aku berumur 21thun.....

Thnx u all wish my bfday....thnx a lot....
setiap thun aku jrg laa nk smbt aku puny bfday, jnji ade y igt pun daa ckup bt aku n bermkna ia xlupa aku....

skrg aku daa berumur 21 thun..aku perlu jdi lebih matang dri sblum nie....sblum nie bkn aku xmtg tp pergai aku cm bdk2 jea..hihihi..
aku perlu ubh diri aku nie but i can try the best..!!!

thun x spti thun2 leps, yelah 2 3 ari sblum bfday aku, terjdi kjdian y xdiingini....bukn kehndak aku, mgkin ujiannya utk bt aku lebih tabah mhdapinya....aku redha wlpun ia mykiti hati aku...
wlau struk mne pun keadaannya, aku kne trima kenytaan.... kenytaan 2 xkn ubh wlau sedikit pun....
aku cume berhrp ia akn jdi lbh baik slpas nie....hrpan aku, moga2 semuanya akn jdi spti dlu....

semlm adalah sejarah, hari ini adalah realiti, n esok adalah misteri.....
semlm xkn dtg lgi utk keesokkannya, hari ini akn ttp terjdi, n esok adalah sesuatu y baru..

ALL THE BEST TO ME...!!! :D

No comments:

Post a Comment