Monday, January 16, 2012

want to try =))


Assalamualaikum :'))

Haaaa, sya ade masuk CONTEST SMILE Nuraisyah's Scarf & Design... ntah dapat ke tidak itu terpulang.. hanya ingin mencuba tiada lebih dari itu but if u all rasa2 saya senyum yang menawan pleasss LIKE THIS PHOTO YEAAA  here..here..here..., saya amat memerukan LIKE anda semuaaa... *eehh, berharap lah plakk kann tp jika ada peluang apa salahnya kannn.. xsalahkannn...kannn..kannnn =))

Tapi saya cukup kagum dengan Aisya sebab muda2 lagi sudah buat bisnes sendiri taww dan berkerjaya... lagipun sekarang semuanya sudah moden dan banyak saingan yang perli ditempuhi untuk terus ke hadapan dan untuk berada diatas bukan perkara yang mudah... hanya menjual melalui online sudah dapat menempuh diri ke alam perniagaan.. siapa yang xnak hidup senang kann.. saya pun teringin...sobs..sobs..

Design2 yang dikeluarkan oleh Aisya rekaan dia sendiri, tiada copy paste yeaa. " hak cipta terpelihara".. saya pun sndiri ade scarft keluaran Aisya taw..cukup menarikk, elegan dan memenuhi citarasa semua orang lah.. so tunggu apa lagi jom2 semua, harga berpatutan yeaa, xperlu risau dan xperlu runsing.. =))

Dan seperkara lagi, apa yang menariknyaa ia berbeza dari yang lain, rekaan yang cukup kreatif, saya xpernah lagi jumpa kat mane2 pon lagi. kat hujung scarf ade ia letak tali  untuk ia dapat sesuai kan dengan muka yang bnyk bentuk kan.. ada yg lebar, panjang, bulat dan lain2 yeaa...heheee..



Collection dari Nuraisyah's Scarf & Design







 Inilah hasilnya..heeeheee =)


p/s : jangan lupa yeaa, LIKE THIS PHOTO YEAA here..here..here... =))


take care people,
selamat malam semua,
sebelum tido marilah maafkan semua org dan muhasabah diri =)





No comments:

Post a Comment