Sunday, March 18, 2012

Selamat UlangTahun Sayang


Assalamualaikum :)

18 Mac , telah terlahirnya jejaka ini ke muka bumi yang cukup indah. Pejam celik pejam celik, masa berlalu dengan begitu pantas dan kita masih lagi tergapai-gapai untuk meneruskan hidup yang kmungkinan cerah dan kemungkinan gelap. HAHAHA, ape pasal sedih sangat nii, straigh to the point saya cume mahu wishh bfday ajee..winkk ;P siapa sangka jejaka ini telah memasuki dunia saya yang agak tinggi rendah, kurus gemokk dan apeape jeaa..muuahaha. 




Tiada apa yang istimewa tentang sidia, hanya insan biasa yang tak berapa panjang dan tak berapa kurusssss, erkkk?? cukuppp! :O, sidia cukup bersabar dengan karenah saya yang agak agak menaik, menurun, dan semualah kekurangan saya sidia dapat menerima dannnn sanggupp mengalah untuk saya. terima kasih sayang. tiada apa yang istimewa untuk saya berikan, apa yang termampu, saya akan terus peliharakan hubungan kita agar mekar dan akan disirami dengan kasih sayang dan xkan biarkan ia layu. Betoll, sidia bukan yang pertama bagi saya dan mungkinnn yang terakhir dan mungkin juga belum!! ^__~ tapi saya cukupcukup menghargainya walauponnn saya mempunyai EGO YANG CUKUPPP TINGGGI! -,-'



Bercinta bertahun-tahun tak menjamin masa depan (jodoh) yang cerah. as we know, jodoh di tangan Tuhan. Kita merancang, Tuhan menentukan. Kalau dia yang tertulis untuk jodoh kita, insyaAllah ke jinjang pelamin jugak jawabnya. Senyum lebar lah saya kalau macam tu ^____________^ Hikhiks. 


#whatilovethemost You. The one that makes me smile every single day. 
Dear God, please keep him for me :)  

Ya Allah..kasihanilah kami..sayangilah kami...dan cukupkanlah kekurangan kami, 
berikanlah hati yg kuat dan luas pada kami agar kami dapat menyikapi semua takdirMu dengan sikap yg terbaik. 






On your birthday I wish you much pleasure and joy;
I hope all of your wishes come true.

May each hour and minute be filled with delight,
And your birthday be perfect for you!



till thennnn 

No comments:

Post a Comment