Saturday, March 17, 2012

Win Coach Wristlets at BabyIbu



Assalamualaikum :)

Jom join reramai. saya terjumpa GA yang dianjurkan oleh BabyIbu dari seorang blogger  Mala Nasohah yang saya follow. 


SyaratSyarat

Penyertaan samada di blog atau di facebook ( dua-dua pun boleh )
Buat entry mengenai GA ini, copypaste pun bolehhhh
Letak banner di side bar
Link BabyIbu sebagai Bloglist anda
Follow dan Like blog dan fanpage penaja
Share di facebook ( jika penyertaan dari facebook )
Lastly, jangan lupa tinggalkan link dan email di comment box :)

Penaja : Sila Like page Rose Streat Mia FichitaCutestClosetBabyIbuMiszhoneynadia dan  TwoLittleJJ 




Hadiah yang kemungkinan akan menjadi milik anda :)

Coach Julia Legacy Stripe Multi Color Wristlet Rm250x1
Coach signature Stripe Khaiki/Multi Wristlet Rm220x1
Bag hoder Rm25x3
Environsax Bag Rm30 untuk Top referal

Due Date : 31 March 2012

CepatCepat, jangan tunggu masa lagi, seperti yang dinyatakan Pemenang akan dipilih secara random. Boleh hantar banyak penyertaan (sama ada melalui FB atau blog). Setiap satu penyertaan dikira satu cabutan. Sekiranya melalui blog dan FB maka ada dua cabutan. Sekiranya ada dua kali entri di blog dan dua kali share di FB dikira 4 cabutan. Sekiranya tidak memenuhi syarat maka cabutan seterusnya akan dibuat. Semua keputusan adalah muktamad. Itu seperti yang telah dinyatakan. Tapi untuk saya, sekali cukuplahh. Ada rezeki untuk saya Alhamdulillah saya ucapkannn. ;)


No comments:

Post a Comment