Sunday, April 8, 2012

Doodle cik Apit


Assalamualaikum :)

Saya just nak kongsi sama korang semua doddle yang direka oleh cik Hafizy @ lebih dikenali sama nama apit !
Doddle rekanya cik apit betolbetol awesome, cukupcukup comel lahh, dan saya penah masuk segmen utk dptkan doddle yang direka cik apit utk letakkn nama kita sndiri dan wrna ape yang kita suke... ;0 dan yang pasti cik apit nie yang baek hati sebabb ia selaluu bt segmen utk bg free doddle dan siap ada nick nameee ! dan taklupe jgk awak semua kena pastikan yang awakawak terpantas lahh utk berada dalam listtt tersebuttt dan selalu terjah blog cik apitt harihariiii ! ^____~ Ini fakta yeaa bukan autoooo eehh silap autaaa *gelak smpai nampak gigi*

Urm, cmne boleh terjumpa blog cik apit nie sebab saya selalu saya tgk follower saya masuk segmen comelnya doddle, salah satu segmen dari cik apit kita nieeeee !!

Doddle yang kt bwh nie dari segmen cik apit lahhh, sempat taw :0



Dan yang nie plak, adik saya pun join sekali utk segmen comelnya doddle part 2 sebab yang pertama daa xsempattt... kenapa ia letak munirahhh, lgponn saya kan daa letak farah so die munirahhh ! jadi tercipta lah " farah " " munirah " :P dan jelesss sebabb itu nama penuh adik sayaaa *buat muka seposenn* dan selepas nie perlu join segmen apit dan letak nickname majdiah lakkk ! muahahaaa *gelak smbil menjeritt* teeeeeeeeeeetttttttttttttt !



Dan yang seterusnya niee, saya ambik dari freebiess cik apit dan pastikan bgtu dulu sebelom korang kebas hasil rekaan cik apit yeaa!














Semuanya cantikcantik kan rekaan cik apit, bt saya terpesona dengan hasil kreatif beliau..hehehe.. dan jika korang mahu tahu lebih lanjut, sila lah kunjungi laman sesawang beliau nieee ------> Fizgraphic.com

disini dulu story saya utk kali nieee, nanti kita ketemu lagi yeaa. till thenn. ;)



TakeNote
Always remember, 
that no matter how useless you think you are, 
you are still someone's reason to smile.
GOOD NIGHT ♥♥♥


2 comments:

  1. memang comel! deno pun skrg belajar buat doodle ... tapi tak comel mcm apit... jom tengok! :)

    ReplyDelete
  2. xpelahh, slow belajarrr.. nti lame2 ok lahhh.. :)

    ReplyDelete