Monday, June 4, 2012

I'm not your friend again

Assalamualaikum 

Makin lama makin gemoklah saya nanti. ahah. sekarangkan musim cuti sekolah, kenduri tiaptiap hari ada. harihari makan daging jemuh daaa saya nieee. tak pergi dikatakan sombong pulak kan, kena gagahkan diri pergi jugaak. haaaa, dan tak lupa juga, saya masih belom berpuas hati dengan sorang kawan tuhh. akan saya INGAT PA BILABILA. bukan niat nak kutuk ke, nak mengata ke,  nak cari gaduh ke, dan pape yang sebalas dengan maksud tuh tapi ia tak patut digelar kawan. boleh kita datang buat tak layan jeaaa, cam TUNGGUL jeaa kita pergi rumah dia tuh !! teramat sakit lah hati saya nie, daa lah pergi bawak adikkkk. bukan nak minta sangat tapi sekurang-kurangnya bagilah pada adik. dan tak mita pon layanan istimewa ke hape. *masih sakit hati*, sekurang-kurangnya janganlah biarkan saya cam tidak dijemput, samalah dengan umie dia tuh, sesuai sangat anak beranak. eeeeeeeeee, betol lah dengan jiranjiran nak cari gaduh, semua orang salah. S^@#$%^L !! masih kawan ke bila perangai cmtu? 


Dunia zaman sekarang ada pelbagai rupa, rambut saja sama hitam tapi hati lainlain. saya cukup kecewa dengan layanan seorang kawan kepada kawan. nanti saya ade buat kenduri confirm saya tak jemput dia *jahatkan saya* lagipon sakit hati punya pasal. bagi kad tuu ikhlas ke tidak taktahulah. betolbetol menyampah !! Aarrgghhhh. cukup ah saya story tentang dia ! 

kbai.
p/s : Terima kasih bebanyak ah layan aku cmtu yeaa ! akan ku kenang sampai bilabila rr !!



No comments:

Post a Comment