Sunday, September 9, 2012

09 september 09/12


Assalamualaikum :)

sebelum berbicara dnegan lebih rancak, saya ucapkan  

Terima kasih ......... sudi menerima diri ini seadanya, kerana bersabar dgn sikap & sifat saya, sudi berkongsi segala cerita suka & duka, menjadi teman tempat bermanja, menghulur bahu ketika kesedihan melanda, menjadi pelindung ketika ribut mahupun damai, kerana tetap disisi walau apa jua keadaan..! dan menerima saya dengan seadanya, saya serba kekurangan, dengan karenah yang ntah pape setiap hari. awak sanggup layan karenah saya setiap hari dan melayan dengan penuh sabar, saya anggarkan kalu jatuh pada orang lain confirm cabut lari. heheee :D, no matter how emotional and dramatic i make things, you still put up with me.

Semoga kita dikurniakan keimanan, kesabaran, ketabahan, kesihatan, kebahagiaan bagi menempuh hari-hari mendatang bersama selamanya. Biar apa pun yg berlaku, paut tangan kita, genggam seeratnya dan kita hadapi segala rintangan bersama demi kasih-sayang ini.

" Bukankah kita ini
Di cipta Tuhan
Sepasang tapi berlainan
Lemah sini Sana Kekuatan..
Dirimu diriku bagaikan pelita
Yang memercikkan sinar
Menyuluhi malam "

Ya Allah,
Sempurnakanlah kebahagiaan kami
Dan eratkan kami dengan ikatan perkahwinan ini sebagai ibadah kepada-Mu
Dan bukti ketaatan kami kepada sunnah Rasul-Mu.

Ya Allah…
Damaikanlah pertengkaran di antara kami, pertautkan hati kami, dan tunjukkan kepada kami jalan-jalan keselamatan. Selamatkan kami dari kegelapan kepada cahaya. Jauhkan kami dari kejelekan yang tampak dan tersembunyi.

Ya Allah…
Berkatilah pendengaran kami, penglihatan kami, hati kami,  bakal suami/isteri, keturunan kami dan ampunilah kami. Jadikanlah kami termasuk golongan orang-orang mukmin.
Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.
Amiin…

Saya tidak mengharapkan lebih dari awak, hanya sekadar mencintai saya seadanya dan pleass REMEMBER ME !! 



" Saya hanya pinjaman dari Allah, jangan menangis kalau saya takde nanti, sebab Allah akan ambil saya dan simpan untuk selamanya :) "

thanx for reading. xoxo :*


No comments:

Post a Comment