Monday, September 3, 2012

Keakraban terjalin

Assalamualaikum :)

Have a nice day, Happy monday :D. semua orang kat dunia nie ada sahabatkan, mustahil kita tidak ada sahabat walaupun seorang. setelah sekian lama tidak berjumpa, aku rindu saat duludulu yang telah melakar banyak kenangan yang tidak mungkin dapat kulupakan. bila keseorangan aku mula rewind kembali nostalgia2 yang terphat dupelusuk hatiku. hahaaaa *ayat xleh nak blaaaaa* :P. siapa sangka ia memakan masa selama 6 bulan, oppss not month but 6 yearr okk, untuk kembali bersama!! betol lah kata orang BULAN SYAWAL or erti kata lain HARI RAYA mengeratkan silatulrahim yang terjalin. 

Aku, Dia, Kamu adalah kawan since sekolah form 2 tawww. habis sekolah terus lost contct tapi still ade myspace but tuu ponn masih belom boleh mengubat rindu yang terpendam. heeeeee. yang kecik2 tuu namanya saadah or aku call kak. dan then yang lagi sorang tuu tyra or call yaa paling ringkas. :>


miss u :*

Ok, yang nie pulak aku amat2 rindukan gelak ketawa dan sifat2 tak betol diorang. hahaaa. siapa lagi kan kalu bukan fifah dan esahlah. aku pun pernah ceritakan pasal diorang kannn. tapi seriously aku rindu sangat2 taww. sekarang ponn hanya phone mengubat rindu kami bertiga tapi still tak puas laa. kena jumpa dan bertentangan mata jugak baru laaa besttt dan mengegarkan tempat tuh. dan rindu nak round2 satu bandar dengan kamu laaaa. :'(


Next week aku dapat jumpa si fifah tuu jeaa tapi si esah tak dapat laa sebab esah tak dapat cuti, tapi die ade balik aku pulak tak dapat nak jumpa. sedihnyaaa. huuwaaaaa ;'( tapi one day kami bertiga akan gegarkan bandar kuala terengganu nanti xpon bandar pahang *bolehker* HAHAHAA~

Dalam islam sendiri ALLAH menggalakkan kita bersahabat,berteman,berkasih antara kita dan sebab itulah ALLAH menjadikan kita berbilang kaum dan warna kulit agar kita dapat saling kenal dan hormat-menghormati. 

Bersahabatlah kerana ALLAH, pasti indah perhubungan itu. Bersahabat juga tidak terlepas daripada berselisih faham, kita lah yang harus bijak menangani masalah itu. Jangan sampai terputus silaturrahim ini.  Memohon maaf terlebih dahulu bukan bererti kita kalah atau salah tapi demi menjernihkan keadaan, tidak salah kan kalau kita tolak ego kita ketepi?

Sekian untuk entry kali niee. letih mengusun ayat dan mereka cipta ayatayat kat atas tuh. heeee. 
Thanx for reading. xoxoxo.

No comments:

Post a Comment