Sunday, February 24, 2013

Half Day Holiday ;)

Assalamualaikum :)

apa khabar semua, sihat ke tidak? ehh apesal formal sangat niee "__" xde ape pon sebenarnya just nak bercerita tentang cuti separuh hari kat Riyaz Heritange. uoll mesti tau kan kat mane tempat tuuuuu. my aunty dapat free bilik so ai tumpang lah sekaki.

tempat yang agak exclusive lah katakan. heeeeee tapi ai dah masuk banyak kali so takde lah janggal sangat pon. ai pon takde banyak sangat ambil gambar just segelintir jea sebab tak pergi semua tempat. lebih pada swimming pool dan bilik jea. kereta kecik tuu ai panggil kereta lego sebab lupa namanya, mudah untuk ingat kereta lego :P








seronok beronok beredam dalam swimming pool. ahah. lebih lebih lagi adik ai nie. suke benor dengan swimming pool, pantang jumpa. sehari suntuk kat sane cituu ponn takpe. selagi tak dipanggil selagi tuh dalam tuhhh. lagipon jumpa swimming pool jarang jarang kan jadi selagi boleh berendam selagi tuh kita berendam kannn kannnn. lain lah klu kat bilik ade private swimming kann. itu cerita lain r pulokkk. haaa dalam bilik bath lah jadi tempatnya.






sekadar berkongsi :)

Semua insan di dunia ini perlukan percutian dan melancong ke tempat-tempat yang diingini tidak kira di dalam atau di luar negara, setiap percutian ini akan membawa kedamaian minda , ketenangan jiwa, keceriaan dan selangkah lebih pengetahuan serta mampu membuka minda mahupun pengalaman. Namun mengapa ramai yang tidak meluangkan masa untuk pergi bercuti atau melancong? 
  1. Kewangan tidak mencukupi
  2. Tidak tahu mahu melncong ke mana.
  3. Tidak tahu merancang percutian dan tiada yang boleh membantu semasa dalam percutian.
  4. Takut tertipu dengan kadar bayaran taxi yang mahal, harga barangan yang jauh lagi mahal, bilik penginapan tidak seperti dijanjikan dan tersalah beli barangan tiruan.
  5. Tidak tahu tempat-tempat makanan HALAL.



Happiness isn’t about getting what we want,
it’s about appreciating what we have.

xoxo   ♥



No comments:

Post a Comment