Monday, February 11, 2013

wedding crazy friend :)

Assalamualaikum, hye :)


lamenya menyepi, sibuk lahh. huuwaaaaa. waktu terluang tak sama seperti dulu, dulu sempat jea nak cerita tu cerita ini, nak baca cerita dia, nak baca cerita awakkk taoi sekarangg hukhukhukk. xpelah yang penting saya masih tak lupa awakawak semuaaa :D

haaaa, story untuk kali nie kisah kawan satu kelas masa saya belajar kt politeknik tahun 2006 taww, time keduri cmnie lah baru jumpa, bayang sekarang dah 2013, bayangkan berapa tahun xjumpa baru dapat jumpa, ramai lagi yang masih belom kesempatan untuk berjumpa.tuu pon masih belom lost contct lagi, klu x, mmg xkan dapat jumpa terus lah. kemudahan yg ade sekarang patut kita gunakan dgn sebaik mungkin like a facebook, urmm. fhm fhm cituu lahh. heheeeeee.



awak masih xberubah yeaa kak ct, perangainya still sama lah, suke cakap lepas skmooo. bila dengan die nie asyik suke jea kejeann. ahahh. 2tahun kot kenal. ingtkan bila lame xjumpa jurus lah ckit tapi nampok gaya, ishishishishishhh :P tapi kan suami kak ct nie lebih kurang perangai sama cam die gak, kata orang nak cari pasangan hidup biarlah ia terima kita seadanyaa. dia tutup kekurangan kita, kita tutup kekurangan die, sama sama balance, kan comel tuuuuu. baru sehati sejiwa, kekal abadi gtuuuu ;)



semuanya dah berubah, hari berganti hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun, umur makin lama makin berumur, untuk kekal muda senyum lah selaluuuuuu. hikhikkk. siapa tak gembira melihat kawan naik pelamin, dan bertanya bila pulak awak tuuuu. jawapannya * no komennn * :o

masa akan tentukan segala galanya. Allah telah janjikan yang terbaek untuk umatnya, xperlu risau tak perlu runsing, semuanya akan bertemu jodoh. antara cepat dan lambat jea yang jadi masalah sekarang. so kita tunggu lah. sampai seru nanti yea lah tuuuu, ye dokkk? yang penting SABARRR :)

boo lah nie, panjang berjela jela bukan ade yang baca ponn, hikhikk. ade pepatah yang selalu kita dengar wanita baik untuk lelaki yang baik, wanita jahat untuk lelaki yang jahat tp gak jika kita ubah yang jahat jadi baik pon xde salah di sisi undangundang pon kann. terpulang kat diri sendiri nak berubah ke rebah. fikir fikir kan lahh.


" CINTA adalah sebahagian daripada fitrah mausia. Cinta memang sudah ada dalam diri kita. Bersyukurlah orang yang diberi cinta dan mamu menyingkap rasa cinta dengan tepat dan menurut syariah. "


xoxo
miss u :*


No comments:

Post a Comment