Wednesday, February 27, 2013

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

Assalamualaikum, hye :)

sekalanya saya udah malas, eeehhh bukan malas tapi ngak ada masa yang banyak untuk diluangkan pada belog sekankang kara niee. muuhahaaaaa

viewww viewww viewww, last terpandang belog FD yang join contest Salju Creatives whoooaaa, syok beb nak bagi tshirt free dengan adanyaa i ♥ blogginggg dan dan siapp nama kita sekali tuhh !! woott wwoot sape tak nak kannn. 


Luruh jantung waseannn, plok tuh adik saya pantang gila dengan tshirt yang ade " i ♥ ...... " bagai !! sekarang kerrjaa saya lengkap slogan dengan ayat ayat semanis maduu untuk dapatkan tshirt tuhhh. huuuwaaaaa *idea datanglah padakuu, kuu nak tshirt yang kebaboomm comey loter tuhhh*

Saya suka Salju Creative sebabnya owner blogshop niee mesti creative lahh. Ia bukan saja menerima tempahan tshirt jea taw, selain tuh ade tempahan banner, banting, kad kahwin dengan pelbagai pilihan mengikut citarasa kita sendiriii dan dannn lagi ia juga menyediakan perkhidmatan fotogarfii. mane nak cari semua adaa saya bilang sama uoollsss. presentasi barang kat blogshop teratur serta tersusun. senang jea nak cari barang-barang yang kita nak. 

Salju Creative punya tawaran pun agak berpatutan dengan peredaran masa sekarang. tak perlu risau dan tak perlu runsinggg, semuanya boleh dibawak berbincanggg, iya dokkk Salju Creative? heeeeeee. I tell you haa tak rugi LIKE 'onlineshop'. Seriouslyyy korang mesti suka kan? tunggu apa lagi? terjah jangan tak terjah okay :)  

Design baju yang saya pilih 


dan size saya bagitahu kemudian lah.

Dengan itu cukuplah sudah madu yang saya letakk untuk Salju Creative, harap2 madunya diterima yea pak, ;)

contestnya tamat 31 march yea.

DONE !

xoxo




3 comments: