Saturday, June 22, 2013

begin ^^

Assalamualaikum

oohhh alahia, lamanyee tinggal dunia menaip nie horrrr, mensti banyak yang tertinggal gosip gosip terhangat, gosip gosip terbaruuu. al maklum lah sudah masuk alam berkerja lah katekann, hikhikkk *senyumtersipu*

tapii ter ter ter amatttt lah rindukan dunnia menulis nieee. terlalu banyak kisah kisah sedih suke dan duka yang saya alami, cewahhhhh. felling jea lebih kau nie farah wehh !! ahahh

pape ponn saya masih sayangkan duniaa maya nie haaaaa, tak kesah lah orang tak baca pon janji saya masih setia, wahwah banyak lah kau setiaaa, maknanyaa dunia maya masih setia dengan saya kalau x confrim confrim diorag dah block kan sebabb lama xde khabar berita. wakakakakakaaaa !!

apa lah yang saya nak ceritakan......................... urmmm

later laters lah saya story kan bagaimana perasaan bila dah masuk alam pekerjaaan. almaklumlahhh first timee! kijkihhkii



Sesetengah orang x dilahir gemar kerja bermajikan.Kalau dipaksa,jadi stress dan x ikhlas.Hilang berkat Allah bila x ikhlas kerja.
lots of love farah
xoxo :)


No comments:

Post a Comment