Tuesday, November 5, 2013

much better :)

Assalamualaikum :)

YaAllah, lamenya tak updateeeee nieeee. fuhhhh..fuuhhhh.. tiada masa langsung lah, masa semuanya terisi untuk mencari sesuap nasi untuk di isi perut. hihihiii. 

Dalam kesempatan itu, saya ucap Salam Maal Hijrah kat semua orang. moga moga kesilapan yang lepas mengajar kita agar tidak mengulanginya lagi dan harap harap lebih matang dalam membuat sesuatu keputusan. 

Alhamdulillah, hari hari saya lalui dengan baik dan dapat kenal dengan orang orang baru. tiada masalah cume perlu lebih berhati hati sebab kita tak akan pernah kenal seseorang itu dengan baik. senyum dan berkawan dengan semua orang itu amalan yang mulia, dan sy tak kesah jika orang tak suke sy, janji saya tak pernah kacau orang. sentiasa bersangka baik. hormati orang lain. 

Sy akan selalu mendoakan yang baik baik buat semua orang yg sy sayang. hidup sy penuh dengan onak duri yg tajam, sy hrap sy akan lebih tabah untuk hadapinya. tak perlu susahkan orang lain lagi, selagi sy mampu sy akan berusaha dengan kudrat 4 kerat nieee. InsyaAllah :)


Jika ini memang yang terbaik buat sy, berikanlah sy kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi semua ini. Semoga Tahun Baru ini dapat apa yang lebih baik!!

" every single thing you've gone through in life, every high, every low and everything in between, at least, it has led you to this moment right now. stay calm. keep in mind, Allah always has a better plan for each and one of us. have faith, faith in Allah "




1 comment:

  1. dah follow..jemput join contest http://wannurrr.blogspot.com/2013/11/contest-im-diva.html :)

    ReplyDelete